DSpace

  Al al-Bayt
University

        AABU-Dspace

        Dspace Home
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعواد خلف أبو رديعة, نصر محمد مقابلة-
dc.date.accessioned2019-01-08T12:06:14Z-
dc.date.available2019-01-08T12:06:14Z-
dc.date.issued2015-11-18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1689-
dc.titleأثر استراتيجية القراءة الثلاثية في تحسين فهم المقروءفي المستوى الإبداعي لدى طلال الصف التاسع الأساسي في الأردنen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:المجلد22، العدد(3/ب)، للعام 2016م

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عواد خلف أبو رديعة ونصر محمد مقابلة.pdf272.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.